1. Stojąc na liście pracowników w Kadrach należy podświetlić pracownika, któremu należy dodać kolejną umowę o pracę. Jeżeli w filtrze w podanym okresie osoba nie była zatrudniona należy przejść na listę "Wszyscy" lub "Niezatrudnieni" i podświetlić pracownika.
2.Następnie należy wybrać przycisk Aktualizuj znajdujący się w menu głównym nad listą.
3.W otwartym oknie w kalendarzu należy wskazać datę zgodną z datą rozpoczęcia nowej umowy o pracę czyli przykładowo jeżeli nowa umowa jest od 01.08.2017 roku należy również tę datę wskazać w kalendarzu podczas aktualizacji.
Dodatkowo jest możliwość uzupełnienia parametru Powód aktualizacji zapisu.
5.Wprowadzone dane należy zaakceptować przyciskiem OK co spowoduje otworzenie kartoteki wskazanego pracownika. Na zakładce Etat/Ogólne należy uzupełnić parametry zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla nowej umowy pracownika.
6.Nowo dodana umowa powinna być widoczna na zakładce Etat/Umowa o pracę.
7.Aktualizacja pracownika jest widoczna na zakładce Historia zapisów. W przypadku dodawania nowej umowy o pracę pracownikowi wiersz dotyczący tej aktualizacji powinien zawierać w kolumnie Ważny od datę taką samą jak pierwsza data w kolumnie Okres zatrudnienia.
Na zakładce Historia zapisów jest również możliwość wyciągnięcia w formie kolumny powodu aktualizacji. Kolumnę należy wyciągnąć poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy, a następnie wybranie opcji Organizuj listę....
Następnie w organizatorze listy na zakładce Pola po zaznaczeniu parametru Właściwości biznesowe należy odszukać pole PowodAktualizacji i przeciągnąć je na listę kolumn. A następnie zapamiętać ustawienia.
W efekcie na zakładce Historia zapisów będzie dodatkowa kolumna, która w momencie tworzenia aktualizacji z wpisanym powodem aktualizacji automatycznie zostanie uzupełniona.
« Wstecz
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies